2015. március 21., szombat

Talán nem is érdemel címet

Sziasztok!
Tudom, hogy most biztosan szeretnétek megkövezni meg minden, de hosszabb időre szünetet fogok tartani, mivel az elő érettségik nem úgy sikerültek, ahogy akartam és keményen bele kell húzzak, így csak nagyon későn van időm írni, de jelenleg egy másik projekten dolgozom a MÁSIK blogomra, ahol szintén hónapok óta el vagyok tűnve. 
Szóval a lényeg, hogy nem hagyom abba az írást, ha pedig valakit majd érdekelni fog a projektem, akkor ha elkészülök vele belinkelem ide is, elárulom, hogy egy ötször hat-hét részből álló novellafüzér lesz, ami nem meglepően a fiúk és a szerelmi életük köré fog épülni, az első és az utolsó már kész is van , sajnos nem tudok annyi mindenre figyelni, amikor a tanáraim és az elvárásaik arra kényszerítenek, hogy este nyolcig készüljek úgy másnapra, mint az érettségire a félév végén.
Oké, nyafogás volt a fele, de ne haragudjatok rám nagyon, így is rosszul érzem magam, hogy megszegem az ígéretem.
A blogot nem teszem priváttá, tehát ha szeretnétek újra olvasni a meglévő részeket, akkor csak tessék, szabad a gazda!
Millió puszi és élvezzétek a tavaszt, míg én a szobában punnyadok a magyar könyv fölött.
Ezer ölelés!
R.

4 megjegyzés:

  1. Ohhh... Ma találtam rá a kis blogodra és elolvastam minden egyes részt! Nagyon jó, sőt fantasztikus ez a történet! Amint tudod kérlek kérlek hozdd a következő részt! Elvonási tünetein kesznek ;)
    Xoxo: Sonia

    VálaszTörlés
  2. Szia! Regota olvasom a blogot es mar nagyon hianyzik. Remelem minden oke veled es visszatersz hozzank. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon remélem hogy egyszer a közel jövőben folytatod! Nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  4. Drága!
    Én nem írtam ehhez, mert feleslegesnek éreztem.
    De remélem tudod, hogy ahogy itt voltam eddig is, úgy ezután is itt leszek mindig. Amikor úgy döntesz, hogy időd és kedved is lesz folytatni, ugyanúgy itt találsz majd, ahogy eddig mindig.:)
    Szeretem az írásaidat és ezen semennyi szünet nem változtathat. (;
    Szeretleek, Bogicca <3

    VálaszTörlés

Szablon wykonała Nikumu dla
Zaczarowanych Szablonów.